Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5416
Title: ОБГРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВІДНОВЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ» У ВНЗ УКРАЇНИ
Authors: Дашкевич, О.С.
Тіманюк, В.М.
Тіманюк, І.В.
Keywords: інтелектуальна власність
освіту у сфері інтелектуальної власності
комп'ютерне піратство
інноваційні методики навчання
Issue Date: 2016
Citation: Дашкевич О. С. Обгрунтування необхідності відновлення викладання курсу "Інтелектуальна власність" у ВНЗ України / О. С. Дашкевич, В. М. Тіманюк, І. В. Тіманюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 26-33.
Abstract: У статті розглянута необхідність включення предмета «Інтелектуальна власність» у навчальну програму ВНЗ як нормативну дисципліну. Для обґрунтування доцільності вивчення дисципліни схарактеризована роль інтелектуальної власності в ринкових умовах господарювання; особливу увагу приділено необхідності підвищення «патентної грамотності» в майбутніх фахівців, зроблений короткий перелік тем, що входять у робочу програму дисципліни; наведені методики, зокрема інноваційні, які дозволяють наочно розглядати практично всі питання, необхідні в повсякденній діяльності будь-якого фахівця: патентне право, товарні знаки, фірмові найменування, доменні імена, правові аспекти інформаційної безпеки, авторське право (включаючи питання, пов'язані з програмним забезпеченням) і швидко розібратися студентам у складній системі інтелектуальної власності; представлені дані про винахідницьку діяльність в Україні, показана ситуація, пов'язана з кіберпіратсвом у мережі Інтернет, звернуто увагу на проведення трансферу технологій, виділені основні ключові напрямки, що підтверджують важливість освіти молоді в питаннях ІВ.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5416
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf358,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.