Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5416
Title: | ОБГРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВІДНОВЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ» У ВНЗ УКРАЇНИ |
Authors: | Дашкевич, О.С. Тіманюк, В.М. Тіманюк, І.В. |
Keywords: | інтелектуальна власність освіту у сфері інтелектуальної власності комп'ютерне піратство інноваційні методики навчання |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Дашкевич О. С. Обгрунтування необхідності відновлення викладання курсу "Інтелектуальна власність" у ВНЗ України / О. С. Дашкевич, В. М. Тіманюк, І. В. Тіманюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 26-33. |
Abstract: | У статті розглянута необхідність включення предмета «Інтелектуальна власність» у навчальну програму ВНЗ як нормативну дисципліну. Для обґрунтування доцільності вивчення дисципліни схарактеризована роль інтелектуальної власності в ринкових умовах господарювання; особливу увагу приділено необхідності підвищення «патентної грамотності» в майбутніх фахівців, зроблений короткий перелік тем, що входять у робочу програму дисципліни; наведені методики, зокрема інноваційні, які дозволяють наочно розглядати практично всі питання, необхідні в повсякденній діяльності будь-якого фахівця: патентне право, товарні знаки, фірмові найменування, доменні імена, правові аспекти інформаційної безпеки, авторське право (включаючи питання, пов'язані з програмним забезпеченням) і швидко розібратися студентам у складній системі інтелектуальної власності; представлені дані про винахідницьку діяльність в Україні, показана ситуація, пов'язана з кіберпіратсвом у мережі Інтернет, звернуто увагу на проведення трансферу технологій, виділені основні ключові напрямки, що підтверджують важливість освіти молоді в питаннях ІВ. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5416 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.