Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5414
Title: | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРАЦІЇ ПРИРОДНИЧОНАУКОВОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ |
Authors: | Пайкуш, М.А. |
Keywords: | концептуальні засади майбутній лікар природничо-наукова підготовка професійно-практична підготовка |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Пайкуш М. А. Концептуальні засади інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутніх лікарів / М. А. Пайкуш // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 15-20. |
Abstract: | У статті обгрунтовано концептуальні засади інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутніх лікарів: наявність ґрунтовних природничонаукових знань та вмінь студентів у медичній галузі є об'єктивною основою для формування відповідних професійних компетенцій; оволодіння методологічними природничонауковими знаннями забезпечує грунтовну професійно-практичну підготовку з можливістю її постійного поповнення й оновлення в майбутній професійній діяльності; послідовне оволодіння природничонауковими знаннями та вміннями є основою творчого професійного розвитку; професійна спрямованість природничонаукової підготовки майбутніх лікарів запобігає підпорядкуванню загальномедичних знань та вмінь вузькопрофесійним інтересам; необхідність забезпечення неперервності природничонаукової підготовки майбутніх лікарів вимагає використання інтегративного підходу для зв’язку змісту із загальноосвітньою школою та післядипломною освітою; реалізація інтегрованої системи природничонаукової та професійно-практичної підготовки формує професійну культуру майбутніх лікарів; природничонаукова підготовка майбутніх лікарів не є завданням лише викладачів природничих дисциплін, а й усіх навчальних курсів. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5414 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.