Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5131
Назва: СТРАТЕГІЇ НАВЧАНННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ДИЗАЙНЕРІВ НА БАЗІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Автори: Борисенко, Д. В.
Ключові слова: інформаційно-комунікативне оточення
інформаційно-комунікативне забезпечення
професійні навички
підвищення кваліфікації
саморозвиток
віртуальна навчальна система
Дата публікації: вер-2016
Короткий огляд (реферат): Модернізація та опанування нових сходинок інформаційно-комунікативного оточення стає важливих фактором впливу на діяльність викладача, який змушений оволодівати новими професійними навичками, проходити підвищення кваліфікації та саморозвиватися для удосконалення взаємодії зі студентами в навчальних цілях, прирощення технічної оснастки, підвищення візуалізації та створення віртуальної навчальної системи. Наявні відмінності сучасної освітньої системи ще більше підштовхують педагога до досягнення рівня розробника інноваційних навчальних технологій, створення практичних дидактичних систем, які можуть активно залучатися в освітньому процесі та мати високу результативність, враховувати особливості розвитку студента, його можливість «включення» в стадії розробки, слідкування за контролюючими етапами, а також прирощення професійного надбання в галузі педагогічних розробок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5131
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borisenko1.docx12,63 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.