Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко, Д. В.-
dc.date.accessioned2016-09-12T10:21:57Z-
dc.date.available2016-09-12T10:21:57Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5131-
dc.description.abstractМодернізація та опанування нових сходинок інформаційно-комунікативного оточення стає важливих фактором впливу на діяльність викладача, який змушений оволодівати новими професійними навичками, проходити підвищення кваліфікації та саморозвиватися для удосконалення взаємодії зі студентами в навчальних цілях, прирощення технічної оснастки, підвищення візуалізації та створення віртуальної навчальної системи. Наявні відмінності сучасної освітньої системи ще більше підштовхують педагога до досягнення рівня розробника інноваційних навчальних технологій, створення практичних дидактичних систем, які можуть активно залучатися в освітньому процесі та мати високу результативність, враховувати особливості розвитку студента, його можливість «включення» в стадії розробки, слідкування за контролюючими етапами, а також прирощення професійного надбання в галузі педагогічних розробок.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінформаційно-комунікативне оточенняen_US
dc.subjectінформаційно-комунікативне забезпеченняen_US
dc.subjectпрофесійні навичкиen_US
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.subjectвіртуальна навчальна системаen_US
dc.titleСТРАТЕГІЇ НАВЧАНННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ДИЗАЙНЕРІВ НА БАЗІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borisenko1.docx12,63 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.