Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5106
Назва: ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІГР У НАВЧАННЯ
Автори: Зюзік, М.В.
Ключові слова: ігри у навчанні
технологічні ігри
ігрова діяльность
сюжетно-рольові ігри
практична діяльность
Дата публікації: 8-лип-2016
Короткий огляд (реферат): Технологічна гра - це завжди гра з правилами, які накладають певні обмеження на спосіб ігрової діяльності, і якщо в сюжетно-рольовій грі ці обмеження стосуються в основному діяльності в цілому, то в технологічній грі вони належать до ігрових дій, за допомогою яких досягається мета діяльності. Технологічна гра передбачає оволодіння технологічним змістом конкретної практичної діяльності. Гравець, що виконує ігрову дію з порушенням технології, не досягає мети гри, тобто та ігрова задача, що стоїть перед ним, залишається невирішеною. На цьому, взагалі кажучи, будується педагогічний задум технологічної гри - навчати навичкам конкретної практичної діяльності у грі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5106
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zyuzik.docx14,15 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.