Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5106
Назва: | ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІГР У НАВЧАННЯ |
Автори: | Зюзік, М.В. |
Ключові слова: | ігри у навчанні технологічні ігри ігрова діяльность сюжетно-рольові ігри практична діяльность |
Дата публікації: | 8-лип-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Технологічна гра - це завжди гра з правилами, які накладають певні обмеження на спосіб ігрової діяльності, і якщо в сюжетно-рольовій грі ці обмеження стосуються в основному діяльності в цілому, то в технологічній грі вони належать до ігрових дій, за допомогою яких досягається мета діяльності. Технологічна гра передбачає оволодіння технологічним змістом конкретної практичної діяльності. Гравець, що виконує ігрову дію з порушенням технології, не досягає мети гри, тобто та ігрова задача, що стоїть перед ним, залишається невирішеною. На цьому, взагалі кажучи, будується педагогічний задум технологічної гри - навчати навичкам конкретної практичної діяльності у грі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5106 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zyuzik.docx | 14,15 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.