Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5092
Title: | МУЛЬТИМЕДІЙНІ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ |
Authors: | Щербенко, О.О. |
Keywords: | сучасні засоби навчання ефективність навчального процесу пізнавальна діяльність студентів мультимедійні презентації |
Issue Date: | 6-Jul-2016 |
Abstract: | У сучасній системі освіти здійснюється інтенсивне впровадження різноманітних сучасних засобів навчання. Все це відбувається з однією метою: підвищення ефективності навчального процесу, однією з характеристик досягнення якої є активізація пізнавальної діяльності студентів. Проблеми активізації пізнавальної діяльності тих, хто навчається розглядають у свої роботах А. Горбунова, Н. Дайри, Л. Замов, З. Калмикова та інші. Виділяють кілька рівнів пізнавальної активності: відтворююча активність, інтерпретуюча активність, творча активність. Одним зі шляхів активізації пізнавальної діяльності нами визначено використання мультимедійних презентацій. Мультимедіа презентація є одним з найбільш поширених засобів унаочнення навчального матеріалу. Інформативність електронних презентацій набагато вище традиційних за рахунок мультимедійності – наявності не лише тексту і графіки, але й анімації, відео та звуку. Мультимедійні презентації надають можливості здійснювати віртуальну взаємодію користувача з об’єктами або процесами пізнання, які знаходять своє відображення на екрані. Іншими словами, використання мультимедіа-презентацій дозволяє створювати інформаційний і візуальний образ об’єкту, який досліджується, імітувати реальність за допомогою участі в процесах, що відбуваються на екрані. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5092 |
Appears in Collections: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shcherbenko.docx | 13,22 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.