Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5047
Назва: | УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ |
Автори: | Тарасенко, А.І. |
Ключові слова: | контроль знань система контролю знань контроль виконання лабораторних робіт операційно-пізнавальний етап |
Дата публікації: | 29-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Важливою умовою успішного виконання лабораторних робіт являється ретельна попередня підготовка до них і чітка їх організація. Необхідно, щоб ще до приходу в лабораторію кожний учасник занять отримав уявлення про сутність процесів, що відбуваються в об’єктах дослідження, та експериментальних методів їх аналізу. Тоді він зможе свідомо та цілеспрямовано брати участь в пошуках експериментального вирішення поставлених завдань. Традиційно установлений порядок проведення лабораторних робіт передбачає наявність в структурі операційно-пізнавального етапу, як центрального етапу, який виявляється перевантаженим цілим рядом досить трудомістких і довгочасних операцій. Саме він включає підготовку до виконання практичних завдань і їх виконання. На цьому етапі студентам повідомляється перелік задач і завдань, актуалізуються опорні знання та способи дії, формується орієнтувальна основа діяльності, організується виконання дидактичного проекту етапу роботи, виконання студентами лабораторних завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5047 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tarasenko.docx | 13,67 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.