Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5047
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
Автори: Тарасенко, А.І.
Ключові слова: контроль знань
система контролю знань
контроль виконання лабораторних робіт
операційно-пізнавальний етап
Дата публікації: 29-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Важливою умовою успішного виконання лабораторних робіт являється ретельна попередня підготовка до них і чітка їх організація. Необхідно, щоб ще до приходу в лабораторію кожний учасник занять отримав уявлення про сутність процесів, що відбуваються в об’єктах дослідження, та експериментальних методів їх аналізу. Тоді він зможе свідомо та цілеспрямовано брати участь в пошуках експериментального вирішення поставлених завдань. Традиційно установлений порядок проведення лабораторних робіт передбачає наявність в структурі операційно-пізнавального етапу, як центрального етапу, який виявляється перевантаженим цілим рядом досить трудомістких і довгочасних операцій. Саме він включає підготовку до виконання практичних завдань і їх виконання. На цьому етапі студентам повідомляється перелік задач і завдань, актуалізуються опорні знання та способи дії, формується орієнтувальна основа діяльності, організується виконання дидактичного проекту етапу роботи, виконання студентами лабораторних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5047
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasenko.docx13,67 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.