Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5047
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТарасенко, А.І.-
dc.date.accessioned2016-06-29T06:27:58Z-
dc.date.available2016-06-29T06:27:58Z-
dc.date.issued2016-06-29-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5047-
dc.description.abstractВажливою умовою успішного виконання лабораторних робіт являється ретельна попередня підготовка до них і чітка їх організація. Необхідно, щоб ще до приходу в лабораторію кожний учасник занять отримав уявлення про сутність процесів, що відбуваються в об’єктах дослідження, та експериментальних методів їх аналізу. Тоді він зможе свідомо та цілеспрямовано брати участь в пошуках експериментального вирішення поставлених завдань. Традиційно установлений порядок проведення лабораторних робіт передбачає наявність в структурі операційно-пізнавального етапу, як центрального етапу, який виявляється перевантаженим цілим рядом досить трудомістких і довгочасних операцій. Саме він включає підготовку до виконання практичних завдань і їх виконання. На цьому етапі студентам повідомляється перелік задач і завдань, актуалізуються опорні знання та способи дії, формується орієнтувальна основа діяльності, організується виконання дидактичного проекту етапу роботи, виконання студентами лабораторних завдань.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectконтроль знаньuk_UK
dc.subjectсистема контролю знаньuk_UK
dc.subjectконтроль виконання лабораторних робітuk_UK
dc.subjectопераційно-пізнавальний етапuk_UK
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tarasenko.docx13,67 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.