Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5046
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМИ НАВЧАННЯ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
Автори: | Солтисюк, Ю.Г. |
Ключові слова: | дістанційна форма навчання навчання у ВНЗ комунікативна спроможность професійне спілкування комунікативні уміння комунікативні навички |
Дата публікації: | 24-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Питання зміни підходу до викладання іноземних мов потрібно підготувати фахівця, який добре володіє іноземною мовою. Це можливо через формування у студента необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного спілкування в усній і писемній формі, тобто розвитку комунікативних умінь і навичок. До цього потрібно віднести також використання усіляких стратегій для роботи студентів. Самостійна робота студентів в навчальному процесі має два основних напрями. Перший - це збільшення ролі самостійної роботи в процесі аудиторних занять. Другий - підвищення активності студентів за всіма напрямами самостійної роботи в позааудиторний час шляхом дистанційного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5046 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soltiysyuk.docx | 13 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.