Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5046
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Солтисюк, Ю.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-24T09:10:09Z | - |
dc.date.available | 2016-06-24T09:10:09Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-24 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5046 | - |
dc.description.abstract | Питання зміни підходу до викладання іноземних мов потрібно підготувати фахівця, який добре володіє іноземною мовою. Це можливо через формування у студента необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного спілкування в усній і писемній формі, тобто розвитку комунікативних умінь і навичок. До цього потрібно віднести також використання усіляких стратегій для роботи студентів. Самостійна робота студентів в навчальному процесі має два основних напрями. Перший - це збільшення ролі самостійної роботи в процесі аудиторних занять. Другий - підвищення активності студентів за всіма напрямами самостійної роботи в позааудиторний час шляхом дистанційного навчання. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | дістанційна форма навчання | uk_UK |
dc.subject | навчання у ВНЗ | uk_UK |
dc.subject | комунікативна спроможность | uk_UK |
dc.subject | професійне спілкування | uk_UK |
dc.subject | комунікативні уміння | uk_UK |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UK |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМИ НАВЧАННЯ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soltiysyuk.docx | 13 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.