Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолтисюк, Ю.Г.-
dc.date.accessioned2016-06-24T09:10:09Z-
dc.date.available2016-06-24T09:10:09Z-
dc.date.issued2016-06-24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5046-
dc.description.abstractПитання зміни підходу до викладання іноземних мов потрібно підготувати фахівця, який добре володіє іноземною мовою. Це можливо через формування у студента необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного спілкування в усній і писемній формі, тобто розвитку комунікативних умінь і навичок. До цього потрібно віднести також використання усіляких стратегій для роботи студентів. Самостійна робота студентів в навчальному процесі має два основних напрями. Перший - це збільшення ролі самостійної роботи в процесі аудиторних занять. Другий - підвищення активності студентів за всіма напрямами самостійної роботи в позааудиторний час шляхом дистанційного навчання.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectдістанційна форма навчанняuk_UK
dc.subjectнавчання у ВНЗuk_UK
dc.subjectкомунікативна спроможностьuk_UK
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk_UK
dc.subjectкомунікативні умінняuk_UK
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UK
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМИ НАВЧАННЯ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soltiysyuk.docx13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.