Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5039
Назва: ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ НЕГАТИВНИХ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ
Автори: Сапєльнікова, Т.С.
Ключові слова: психічний стан
негативний психічний стан
негативні психічні стани у студентів під час навчання
Дата публікації: 24-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Метою нашого дослідження було визначення наявності та динаміки розвитку негативних психічних станів у студентів під час навчання, а також вміння регулювання негативні психічних стани. У дослідженні взяли участь три групи першого курсу студентів інженерно-педагогічного напрямку навчання загальною кількістю 62 чоловіка. Виявлені результати свідчать, що студенти з високим рівнем реактивної тривожності поза екзаменаційними випробуваннями мають середній рівень особистісної тривожності (14%). Це вказує на те, що рівень реактивної (ситуативної) тривожності зростає у період сесії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5039
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sapelynikova.docx12,48 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.