Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5039
Назва: | ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ НЕГАТИВНИХ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ |
Автори: | Сапєльнікова, Т.С. |
Ключові слова: | психічний стан негативний психічний стан негативні психічні стани у студентів під час навчання |
Дата публікації: | 24-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Метою нашого дослідження було визначення наявності та динаміки розвитку негативних психічних станів у студентів під час навчання, а також вміння регулювання негативні психічних стани. У дослідженні взяли участь три групи першого курсу студентів інженерно-педагогічного напрямку навчання загальною кількістю 62 чоловіка. Виявлені результати свідчать, що студенти з високим рівнем реактивної тривожності поза екзаменаційними випробуваннями мають середній рівень особистісної тривожності (14%). Це вказує на те, що рівень реактивної (ситуативної) тривожності зростає у період сесії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5039 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sapelynikova.docx | 12,48 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.