Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5039
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСапєльнікова, Т.С.-
dc.date.accessioned2016-06-24T07:37:20Z-
dc.date.available2016-06-24T07:37:20Z-
dc.date.issued2016-06-24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5039-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження було визначення наявності та динаміки розвитку негативних психічних станів у студентів під час навчання, а також вміння регулювання негативні психічних стани. У дослідженні взяли участь три групи першого курсу студентів інженерно-педагогічного напрямку навчання загальною кількістю 62 чоловіка. Виявлені результати свідчать, що студенти з високим рівнем реактивної тривожності поза екзаменаційними випробуваннями мають середній рівень особистісної тривожності (14%). Це вказує на те, що рівень реактивної (ситуативної) тривожності зростає у період сесії.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпсихічний станuk_UK
dc.subjectнегативний психічний станuk_UK
dc.subjectнегативні психічні стани у студентів під час навчанняuk_UK
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ НЕГАТИВНИХ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sapelynikova.docx12,48 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.