Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5027
Title: | ПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Authors: | Маркова, В.М. |
Keywords: | педагогічний процес педагогічна діяльність професійна позиція педагога педагогічная взаємодія |
Issue Date: | 22-Jun-2016 |
Abstract: | Проблема взаємодії суб'єктів педагогічного процесу набуває все більшу гостроту для сучасного вищого навчального закладу. Нова якість роботи ВНЗ неможлива без її рішення. Має бути сформована чітка, обґрунтована, педагогічно проваджена професійна позиція педагога, яку ми розглядаємо як запоруку успіху його педагогічної діяльності, чинник ефективної педагогічної взаємодії з тими. хто навчається. Професійна позиція - це точка зору, ставлення до призначення своєї професії і дії, поведінка, обумовлені ними. Розглядаючи "точку зору" і ставлення до своєї професійної діяльності, вважаємо за доцільне погодитись з характеристиками, наведеними Н.Щурковою. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5027 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Markova.docx | 12,97 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.