Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркова, В.М.-
dc.date.accessioned2016-06-22T06:50:36Z-
dc.date.available2016-06-22T06:50:36Z-
dc.date.issued2016-06-22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5027-
dc.description.abstractПроблема взаємодії суб'єктів педагогічного процесу набуває все більшу гостроту для сучасного вищого навчального закладу. Нова якість роботи ВНЗ неможлива без її рішення. Має бути сформована чітка, обґрунтована, педагогічно проваджена професійна позиція педагога, яку ми розглядаємо як запоруку успіху його педагогічної діяльності, чинник ефективної педагогічної взаємодії з тими. хто навчається. Професійна позиція - це точка зору, ставлення до призначення своєї професії і дії, поведінка, обумовлені ними. Розглядаючи "точку зору" і ставлення до своєї професійної діяльності, вважаємо за доцільне погодитись з характеристиками, наведеними Н.Щурковою.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпедагогічний процесuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UK
dc.subjectпрофесійна позиція педагогаuk_UK
dc.subjectпедагогічная взаємодіяuk_UK
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Markova.docx12,97 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.