Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5027
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаркова, В.М.-
dc.date.accessioned2016-06-22T06:50:36Z-
dc.date.available2016-06-22T06:50:36Z-
dc.date.issued2016-06-22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5027-
dc.description.abstractПроблема взаємодії суб'єктів педагогічного процесу набуває все більшу гостроту для сучасного вищого навчального закладу. Нова якість роботи ВНЗ неможлива без її рішення. Має бути сформована чітка, обґрунтована, педагогічно проваджена професійна позиція педагога, яку ми розглядаємо як запоруку успіху його педагогічної діяльності, чинник ефективної педагогічної взаємодії з тими. хто навчається. Професійна позиція - це точка зору, ставлення до призначення своєї професії і дії, поведінка, обумовлені ними. Розглядаючи "точку зору" і ставлення до своєї професійної діяльності, вважаємо за доцільне погодитись з характеристиками, наведеними Н.Щурковою.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпедагогічний процесuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UK
dc.subjectпрофесійна позиція педагогаuk_UK
dc.subjectпедагогічная взаємодіяuk_UK
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Markova.docx12,97 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.