Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5027
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маркова, В.М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-22T06:50:36Z | - |
dc.date.available | 2016-06-22T06:50:36Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-22 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5027 | - |
dc.description.abstract | Проблема взаємодії суб'єктів педагогічного процесу набуває все більшу гостроту для сучасного вищого навчального закладу. Нова якість роботи ВНЗ неможлива без її рішення. Має бути сформована чітка, обґрунтована, педагогічно проваджена професійна позиція педагога, яку ми розглядаємо як запоруку успіху його педагогічної діяльності, чинник ефективної педагогічної взаємодії з тими. хто навчається. Професійна позиція - це точка зору, ставлення до призначення своєї професії і дії, поведінка, обумовлені ними. Розглядаючи "точку зору" і ставлення до своєї професійної діяльності, вважаємо за доцільне погодитись з характеристиками, наведеними Н.Щурковою. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | педагогічний процес | uk_UK |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UK |
dc.subject | професійна позиція педагога | uk_UK |
dc.subject | педагогічная взаємодія | uk_UK |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Markova.docx | 12,97 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.