Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5027
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маркова, В.М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-22T06:50:36Z | - |
dc.date.available | 2016-06-22T06:50:36Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-22 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5027 | - |
dc.description.abstract | Проблема взаємодії суб'єктів педагогічного процесу набуває все більшу гостроту для сучасного вищого навчального закладу. Нова якість роботи ВНЗ неможлива без її рішення. Має бути сформована чітка, обґрунтована, педагогічно проваджена професійна позиція педагога, яку ми розглядаємо як запоруку успіху його педагогічної діяльності, чинник ефективної педагогічної взаємодії з тими. хто навчається. Професійна позиція - це точка зору, ставлення до призначення своєї професії і дії, поведінка, обумовлені ними. Розглядаючи "точку зору" і ставлення до своєї професійної діяльності, вважаємо за доцільне погодитись з характеристиками, наведеними Н.Щурковою. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | педагогічний процес | uk_UK |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UK |
dc.subject | професійна позиція педагога | uk_UK |
dc.subject | педагогічная взаємодія | uk_UK |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Markova.docx | 12,97 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.