Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Автори: Єрьоменко, О.А.
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід
студенти з особливими потребами
навчальне середовище
громадське життя суспільства
обмежені психофізичні можливості
психофізичні порушення
Дата публікації: 15-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Сучасні стратегічні зміни та новітні тенденціїв освітньому просторінаправлені на більш ефективне включення людейіз особливими потребами в навчальне середовище і в громадськежиття суспільства, рівний доступ до отримання якісної освіти. Кінцева мета виховання та навчання студентів з обмеженими психофізичними можливостями така ж, як і мета виховання та навчання звичайних студентів: засвоєння ними певних соціальних норм і включення в життя суспільства. Але шлях, яким для цього мають пройти студенти з психофізичними порушеннями, суттєво відрізняється від загальноприйнятого в педагогіці, адже фізичні і психічні вади змінюють і утруднюють процес розвитку, причому кожна вада робить це по-своєму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5017
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Eryomenko.docx15,48 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.