Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
Автори: | Єрьоменко, О.А. |
Ключові слова: | психолого-педагогічний супровід студенти з особливими потребами навчальне середовище громадське життя суспільства обмежені психофізичні можливості психофізичні порушення |
Дата публікації: | 15-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні стратегічні зміни та новітні тенденціїв освітньому просторінаправлені на більш ефективне включення людейіз особливими потребами в навчальне середовище і в громадськежиття суспільства, рівний доступ до отримання якісної освіти. Кінцева мета виховання та навчання студентів з обмеженими психофізичними можливостями така ж, як і мета виховання та навчання звичайних студентів: засвоєння ними певних соціальних норм і включення в життя суспільства. Але шлях, яким для цього мають пройти студенти з психофізичними порушеннями, суттєво відрізняється від загальноприйнятого в педагогіці, адже фізичні і психічні вади змінюють і утруднюють процес розвитку, причому кожна вада робить це по-своєму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5017 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Eryomenko.docx | 15,48 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.