Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрьоменко, О.А. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-15T07:19:52Z | - |
dc.date.available | 2016-06-15T07:19:52Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-15 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5017 | - |
dc.description.abstract | Сучасні стратегічні зміни та новітні тенденціїв освітньому просторінаправлені на більш ефективне включення людейіз особливими потребами в навчальне середовище і в громадськежиття суспільства, рівний доступ до отримання якісної освіти. Кінцева мета виховання та навчання студентів з обмеженими психофізичними можливостями така ж, як і мета виховання та навчання звичайних студентів: засвоєння ними певних соціальних норм і включення в життя суспільства. Але шлях, яким для цього мають пройти студенти з психофізичними порушеннями, суттєво відрізняється від загальноприйнятого в педагогіці, адже фізичні і психічні вади змінюють і утруднюють процес розвитку, причому кожна вада робить це по-своєму. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UK |
dc.subject | студенти з особливими потребами | uk_UK |
dc.subject | навчальне середовище | uk_UK |
dc.subject | громадське життя суспільства | uk_UK |
dc.subject | обмежені психофізичні можливості | uk_UK |
dc.subject | психофізичні порушення | uk_UK |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Eryomenko.docx | 15,48 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.