Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5012
Назва: | ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ |
Автори: | Брюханова, Н.О. Корольова, Н.В. |
Ключові слова: | професійна підготовка фахівців професійна освіта інтеграція професії зміст освіти інтенсифікація навчально-виховного процесу інноваційні педагогічні системи |
Дата публікації: | 14-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | У зв’язку із наявними протиріччями між вимогами ринку праці та існуючою системою професійної підготовки фахівців виникла об’єктивна необхідність удосконалення освітнього процесу. У професійній освіті це виражається в розширенні діапазону діяльності професійних навчальних закладів, інтеграції професій і змісту освіти, інтенсифікації навчально-виховного процесу, впровадженні інноваційних педагогічних систем та ін. Процес професійної підготовки фахівця у ВНЗ тривалий, складний, мінливий. Його можна розкрити через структурні (принципи, цілі, зміст, методи, форми, засоби) й функціональні (учіння, викладання, навчання) складові, рівні (етапні та глобальні) й етапи (курси, цикли дисциплін, засвоєння частин дій та діяльності, компетенції). Моделюванню підлягають усі ці складові. Але найбільша складність під час моделювання полягає не у кількості цих складових чи їх видів та станів, а у необхідності збереження одних зв’язків та модифікації чи встановлінні інших. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5012 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
BruhanovaKorolyova.docx | 13,36 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.