Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4981
Назва: | ДЕЯКІ АСПЕКТИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ |
Автори: | Пушкіна, В.М. |
Ключові слова: | педагогіка культурологічний підхід культурологічний підхід у педагогіці конкретно-наукова методологія аспекти культурологічного підходу |
Дата публікації: | 9-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Культурологічний підхід у педагогіці - це бачення освіти крізь призму поняття культури. Іншими словами, це його розуміння як культурного процесу, який здійснюється в культуровідповідному освітньому середовищі, всі компоненти якого наповнені людськими смислами і служать людині, яка вільно виявляє свою індивідуальність, а також здатна до культурного саморозвитку і самовизначення в світі культурних цінностей. Культурологічний підхід як конкретно-наукова методологія пізнання і перетворення педагогічної реальності має три взаємопов'язаних аспекти дії (І.Ф.Ісаев): «Аксиологічний аспект культурологічного підходу обумовлений тим, що кожному виду людської діяльності як цілеспрямованої, мотивованої, культурно організованою притаманні свої підстави, оцінки, критерії (цілі, норми, стандарт т.д.) і способи оцінювання». На рівні особистості абстрактний зміст аксиологічної категорії культури знаходить свій вияв у здатності оцінки і вибору, в надії на здійснення тих очікувань, які дані людині в системі його ціннісних уявлень і в ціннісних орієнтаціях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4981 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pushkina2.docx | 14,13 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.