Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/489
Title: РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ПІДЙОМНО–ТРАНСПОРТНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ
Authors: Терещенко, Ю. Ю.
Issue Date: 25-Sep-2012
Description: Роль і значення маркетингової стратегії в системі стратегічного планування підприємств підйомно-транспортного машинобудування [Текст] / Ю. Ю. Терещенко ; кер. роботи С. Ю. Книш // Студентська наукова конференція (45-а ; листопад-грудень 2010 р. ; Харків). Ч. 5. Секції : Менеджменту. Українознавства і політології. Психології, філософії і освітніх технологій. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Педагогіки та проблем інженерно-педагогічної освіти : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 63.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/489
Appears in Collections:Тези студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teresshenko_YuYu.pdf111,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.