Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещенко, Ю. Ю.-
dc.date.accessioned2012-09-25T07:14:09Z-
dc.date.available2012-09-25T07:14:09Z-
dc.date.issued2012-09-25-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/489-
dc.descriptionРоль і значення маркетингової стратегії в системі стратегічного планування підприємств підйомно-транспортного машинобудування [Текст] / Ю. Ю. Терещенко ; кер. роботи С. Ю. Книш // Студентська наукова конференція (45-а ; листопад-грудень 2010 р. ; Харків). Ч. 5. Секції : Менеджменту. Українознавства і політології. Психології, філософії і освітніх технологій. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Педагогіки та проблем інженерно-педагогічної освіти : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 63.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.titleРОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ПІДЙОМНО–ТРАНСПОРТНОГО МАШИНОБУДУВАННЯru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teresshenko_YuYu.pdf111,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.