Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4835
Назва: | ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ЕКОЛОГІВ |
Автори: | Солошич, І. О |
Ключові слова: | інтегративно-розвиваючий підхід дослідницькі здібності майбутні фахівці-екологи |
Дата публікації: | 7-кві-2016 |
Короткий огляд (реферат): | У ході дослідження розкрито функцію інтегративно-розвиваючого підходу в процесі формування у майбутніх фахівців-екологів здібностей до дослідницької діяльності. Уточнено дефініцію поняття «дослідницькі здібності» як індивідуально-психологічні особливості особистості, що передбачають розвиток дослідницької активності та прояв якісної професійної дослідницької діяльності. Визначено мотиви щодо заняття дослідницькою діяльністю в майбутніх фахівців-екологів. За результатами експериментального дослідження виділено умови, що впливають на формування дослідницьких здібностей у майбутніх фахівців-екологів: навчання основам наукових методів дослідження; диференційований підхід у процесі вивчення професійних дисциплін; самостійний характер наукової діяльності; організація дослідницької діяльності в навчальний та позанавчальний час; перехід від репродуктивного до індивідуально-творчого підходу до навчання. Наведено приклад реалізації інтегративно-розвиваючого підходу при побудові інтегрованої навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень у галузі екологічної безпеки». Висвітлено особливості підготовки та проведення практичних занять із використанням аналітико-синтетичних задач із різним ступенем використання підказок та самостійно-дослідницької спрямованості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4835 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Солошич І.О..docx | 42,48 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.