Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4835
Назва: ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ЕКОЛОГІВ
Автори: Солошич, І. О
Ключові слова: інтегративно-розвиваючий підхід
дослідницькі здібності
майбутні фахівці-екологи
Дата публікації: 7-кві-2016
Короткий огляд (реферат): У ході дослідження розкрито функцію інтегративно-розвиваючого підходу в процесі формування у майбутніх фахівців-екологів здібностей до дослідницької діяльності. Уточнено дефініцію поняття «дослідницькі здібності» як індивідуально-психологічні особливості особистості, що передбачають розвиток дослідницької активності та прояв якісної професійної дослідницької діяльності. Визначено мотиви щодо заняття дослідницькою діяльністю в майбутніх фахівців-екологів. За результатами експериментального дослідження виділено умови, що впливають на формування дослідницьких здібностей у майбутніх фахівців-екологів: навчання основам наукових методів дослідження; диференційований підхід у процесі вивчення професійних дисциплін; самостійний характер наукової діяльності; організація дослідницької діяльності в навчальний та позанавчальний час; перехід від репродуктивного до індивідуально-творчого підходу до навчання. Наведено приклад реалізації інтегративно-розвиваючого підходу при побудові інтегрованої навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень у галузі екологічної безпеки». Висвітлено особливості підготовки та проведення практичних занять із використанням аналітико-синтетичних задач із різним ступенем використання підказок та самостійно-дослідницької спрямованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4835
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Солошич І.О..docx42,48 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.