Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, О. Г.-
dc.date.accessioned2016-04-07T06:23:03Z-
dc.date.available2016-04-07T06:23:03Z-
dc.date.issued2016-04-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4831-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність герменевтичного підходу до вирішення проблеми формування освітнього середовища вищого військового навчального закладу як простору реалізації потенцій особистісного та професійного розвитку курсантів. Виявлено сутнісні положення герменевтичної методології щодо творчої інтерпретації змісту навчальної інформації як основи усвідомлення її персонального та професійного смислу, набуття навичок науково-дослідницької та проектувальної діяльностіuk_UK
dc.titleГЕРМЕНТЕВТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко О.Г..docx45 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.