Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лунячек, В.Е. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T06:21:23Z | - |
dc.date.available | 2016-04-07T06:21:23Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4830 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглядаються питання впливу креативного потенціалу керівника на досягнення цілей освіти. Наведено прогресивний вітчизняний і зарубіжний досвід управління освітою, пов’язаний із реалізацією креативних підходів до управління. Зроблено висновки щодо подальшої трансформації системи професійної підготовки і підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти. Наголошується на необхідності подальшого науково-теоретичного обґрунтування проблеми використання креативних технологій в управлінні освітою. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.title | КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЦІ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лунчек В.Е..docx | 40,95 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.