Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4829
Название: ГЕНЕЗИС КОНЦЕПЦІЙ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ
Авторы: Каньковський, І.Є.
Ключевые слова: інженерно-педагогічна освіта
інженер-педагог
концепція
генезис концепцій
Дата публикации: 7-апр-2016
Краткий осмотр (реферат): Здійснено аналіз і узагальнення концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах східної Європи; виявлено ключові положення, які можуть бути покладені в основу розробки нової редакції концепції інженерно-педагогічної освіти Україні. Стверджується, що професійну діяльність інженера-педагога доцільно розглядати як творчу;її потрібно здійснювати на основі взаємозв'язку психолого-педагогічних і спеціальних дисциплін; формування професійних компетенцій майбутнього інженера-педагога важливо здійснювати на основі: положень системно-синергетичного, діяльнісного, особистісного, конструктивістського та інтегративного підходів; ідей розвиваючого навчання, поетапного виконання розумових і практичних дій, педагогічної теорії розвитку творчої особистості під час навчально-пізнавальної діяльності; принципів педагогіки та законів виробничого процесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4829
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Каньковський І.Є..docx50,7 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.