Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4829
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каньковський, І.Є. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T06:20:04Z | - |
dc.date.available | 2016-04-07T06:20:04Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4829 | - |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз і узагальнення концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах східної Європи; виявлено ключові положення, які можуть бути покладені в основу розробки нової редакції концепції інженерно-педагогічної освіти Україні. Стверджується, що професійну діяльність інженера-педагога доцільно розглядати як творчу;її потрібно здійснювати на основі взаємозв'язку психолого-педагогічних і спеціальних дисциплін; формування професійних компетенцій майбутнього інженера-педагога важливо здійснювати на основі: положень системно-синергетичного, діяльнісного, особистісного, конструктивістського та інтегративного підходів; ідей розвиваючого навчання, поетапного виконання розумових і практичних дій, педагогічної теорії розвитку творчої особистості під час навчально-пізнавальної діяльності; принципів педагогіки та законів виробничого процесу. | uk_UK |
dc.subject | інженерно-педагогічна освіта | uk_UK |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | концепція | uk_UK |
dc.subject | генезис концепцій | uk_UK |
dc.title | ГЕНЕЗИС КОНЦЕПЦІЙ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Каньковський І.Є..docx | 50,7 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.