Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагий, О.С-
dc.date.accessioned2016-02-03T09:30:40Z-
dc.date.available2016-02-03T09:30:40Z-
dc.date.issued2016-02-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4770-
dc.description.abstractПроведено детальний аналіз наявних літературних джерел, що дозволив виділити власну структуру цілепокладання в процесі формування здоров’язберігаючої компетентності майбутнього інженера-технолога харчової галузі. Цілі професійної підготовки майбутніх фахівців харчової галузі подано у розрізі знань, умінь, навичок, професійно-важливих якостей та досвіду, спрямованих на збереження, розвиток та оздоровлення організму споживача. У структурі цілепокладання майбутніх інженерів- технологів харчової галузі визначено багатогранну взаємодію усіх її складових, що мають ієрархічну будовуuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженер-технологuk_UK
dc.subjectхарчова галузьuk_UK
dc.subjectздоров’язберігаюча компетентністьuk_UK
dc.subjectцілепокладанняuk_UK
dc.subjectкомпетенціїuk_UK
dc.subjectструктураuk_UK
dc.subjectсистемаuk_UK
dc.titleРОЗРОБКА ЦІЛЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРА-ТЕХНОЛОГА ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf467,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.