Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, В.Г.-
dc.date.accessioned2015-09-08T12:15:14Z-
dc.date.available2015-09-08T12:15:14Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4702-
dc.description.abstractОбґрунтовано використання групи дуальних управлінських компетентностей при навчанні майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Визначено зміст дуальної компетентності з планування технологічного процесу та процесу професійної підготовки, дуальної компетентності з обліку та аналізу управління технологічним процесом та процесом професійної підготовки та дульної компетентності з регулювання технологічного процесу та процесу професійної підготовки. А також виокремленні знання і вміння по кожній дуальній компетентності, якими повинен володіти майбутній інженер-педагог комп’ютерного профілю.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectдуальні компетентностіuk_UK
dc.subjectуправлінська компетентністьuk_UK
dc.subjectзміст професійної підготовкиuk_UK
dc.titleЗМІСТ ДУАЛЬНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf291,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.