Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4702
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хоменко, В.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-08T12:15:14Z | - |
dc.date.available | 2015-09-08T12:15:14Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-08 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4702 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовано використання групи дуальних управлінських компетентностей при навчанні майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Визначено зміст дуальної компетентності з планування технологічного процесу та процесу професійної підготовки, дуальної компетентності з обліку та аналізу управління технологічним процесом та процесом професійної підготовки та дульної компетентності з регулювання технологічного процесу та процесу професійної підготовки. А також виокремленні знання і вміння по кожній дуальній компетентності, якими повинен володіти майбутній інженер-педагог комп’ютерного профілю. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | дуальні компетентності | uk_UK |
dc.subject | управлінська компетентність | uk_UK |
dc.subject | зміст професійної підготовки | uk_UK |
dc.title | ЗМІСТ ДУАЛЬНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 291,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.