Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 61 по 80 из 270
Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2024 | ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У КОНТЕКСТІ ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНОСТІ | СЕРЕДА, Христина |
2024 | ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ | ПАВЛИШ, Тетяна |
2024 | ПОНЯТТЯ «ДИФУЗІЯ ІННОВАЦІЙ» У КОНЦЕПЦІЇ ГАБРІЄЛЯ ТАРДА: ЯК, ЧОМУ І З ЯКОЮ ШВИДКІСТЮ ПОШИРЮЮТЬСЯ ІННОВАЦІЇ? | КРОПОЧЕВА, Наталія |
2024 | ОСНОВНІ НАПРЯМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЗАРУБІЖНОЇ СПІВПРАЦІ | КРАВЧЕНКО, Юлія |
2024 | A TRANSDISCIPLINARY APPROACH TO IMPROVING THE QUALITY OF THE SCIENTIFIC AND EDUCATIONAL PROCESS IN THE CONTEXT OF DIGITAL TRANSFORMATION | KOLDOVSKIY, Artem |
2024 | ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ | ГОДЕЦЬКА, Тетяна |
2024 | ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ MENTIMETER ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | ГНЕННА, Валентина; ГОВОРУЩЕНКО, Ольга |
2024 | ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПРОФІЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | ВЕЛЕТ, Артем |
2024 | LEARNING FOR CHANGE: THE STRATEGIC COMPETENCE TO BE LIFELONG LEARNER ADULTS IN THE TIME OF PERMANENT TRANSFORMATIONS | SERRA, Giovanni |
2024 | ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНА МЕТОДОЛОГІЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО СУПРОВОДУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ | РОСТОКА, Марина |
2024 | Планування професійного розвитку педагога професійного навчання | Божко, Н. В.; Bozhko, N. V. |
2024 | Проєктування освітнього середовища закладу вищої освіти на засадах педагогічного дизайну | Литвин, О. В.; Lytvyn, О. V. |
2024 | Waste-to-Energy in the Circular Economy Transition and Development of Resource-Efficient Business Models | Atstaja, Dzintra; Hrinchenko, Hanna; Cudecka-Purina, Natalija; Koval, Viktor; Kuzmina, Jekaterina; Butkevics, Janis |
2024 | Ensuring sustainable education through the management of higher education quality indicators | Hrinchenko, Hanna; Didenko, Natalia; Burbyga, Valentyna; Lesina, Tetiana; Medvedovska, Yana |
2021 | ВИДІЛЕННЯ ЛАТЕНТНИХЗМІННИХ ІЗ BIG DATA В ІНСТИТУЦІЙНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЯК ЕЛЕМЕНТ МОНІТОРИНГУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ | Бондаренко, Тетяна; BONDARENKO, TETIANA |
2020 | ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ | Єльникова, Галина; Рябов, Олег; YELNYKOVA, HALYNA; RIABOV, OLEH |
2022 | МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ШЛЯХ ПРОДУКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ | Литвин, Світлана; LYTVYN, Svetlana |
2022 | ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ НА ЗАСАДАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ДИЗАЙНУ | Литвин, Ольга; LYTVYN, Olha |
2022 | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ ДО ЕКСПЕРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА АДАПТИВНИХ ЗАСАДАХ | Єрьоменко, Ольга; Yeromenko, Olha |
2022 | ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙСТІЙКОГО РОЗВИТКУ ТА ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО КАПІТАЛУ В УКРАЇНІ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД | Майковська, Вікторія; MAIKOVSKA, Viktoriia |
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 61 по 80 из 270