Статті Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 61 по 80 из 270
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У КОНТЕКСТІ ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНОСТІСЕРЕДА, Христина
2024ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯПАВЛИШ, Тетяна
2024ПОНЯТТЯ «ДИФУЗІЯ ІННОВАЦІЙ» У КОНЦЕПЦІЇ ГАБРІЄЛЯ ТАРДА: ЯК, ЧОМУ І З ЯКОЮ ШВИДКІСТЮ ПОШИРЮЮТЬСЯ ІННОВАЦІЇ?КРОПОЧЕВА, Наталія
2024ОСНОВНІ НАПРЯМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЗАРУБІЖНОЇ СПІВПРАЦІКРАВЧЕНКО, Юлія
2024A TRANSDISCIPLINARY APPROACH TO IMPROVING THE QUALITY OF THE SCIENTIFIC AND EDUCATIONAL PROCESS IN THE CONTEXT OF DIGITAL TRANSFORMATIONKOLDOVSKIY, Artem
2024ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІГОДЕЦЬКА, Тетяна
2024ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ MENTIMETER ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВГНЕННА, Валентина; ГОВОРУЩЕНКО, Ольга
2024ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПРОФІЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАВЕЛЕТ, Артем
2024LEARNING FOR CHANGE: THE STRATEGIC COMPETENCE TO BE LIFELONG LEARNER ADULTS IN THE TIME OF PERMANENT TRANSFORMATIONSSERRA, Giovanni
2024ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНА МЕТОДОЛОГІЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО СУПРОВОДУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇРОСТОКА, Марина
2024Планування професійного розвитку педагога професійного навчанняБожко, Н. В.; Bozhko, N. V.
2024Проєктування освітнього середовища закладу вищої освіти на засадах педагогічного дизайнуЛитвин, О. В.; Lytvyn, О. V.
2024Waste-to-Energy in the Circular Economy Transition and Development of Resource-Efficient Business ModelsAtstaja, Dzintra; Hrinchenko, Hanna; Cudecka-Purina, Natalija; Koval, Viktor; Kuzmina, Jekaterina; Butkevics, Janis
2024Ensuring sustainable education through the management of higher education quality indicatorsHrinchenko, Hanna; Didenko, Natalia; Burbyga, Valentyna; Lesina, Tetiana; Medvedovska, Yana
2021ВИДІЛЕННЯ ЛАТЕНТНИХЗМІННИХ ІЗ BIG DATA В ІНСТИТУЦІЙНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЯК ЕЛЕМЕНТ МОНІТОРИНГУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВБондаренко, Тетяна; BONDARENKO, TETIANA
2020ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИЄльникова, Галина; Рябов, Олег; YELNYKOVA, HALYNA; RIABOV, OLEH
2022МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ШЛЯХ ПРОДУКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬЛитвин, Світлана; LYTVYN, Svetlana
2022ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ НА ЗАСАДАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ДИЗАЙНУЛитвин, Ольга; LYTVYN, Olha
2022ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ ДО ЕКСПЕРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА АДАПТИВНИХ ЗАСАДАХЄрьоменко, Ольга; Yeromenko, Olha
2022ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙСТІЙКОГО РОЗВИТКУ ТА ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО КАПІТАЛУ В УКРАЇНІ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІДМайковська, Вікторія; MAIKOVSKA, Viktoriia
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 61 по 80 из 270