Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4632
Название: ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКЦІЙНОЇ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ТЕХНІКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙ
Авторы: Васильєва, Л.І.
Ключевые слова: проекційна мультимедійна техніка
лекційні заняття
інформативність занять
доцільність занять
Дата публикации: 2-июл-2015
Краткий осмотр (реферат): Згідно з навчальними планами, за якими працюють вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівнів акредитації, основною формою проведення занять з дисциплін залишається лекційно-лабораторно-практична. Останнім часом частіше стало дискутуватися питання інформативності і доцільності лекційної форми проведення занять. Одним із найважливіших недоліків проведення традиційної лекції є різна підготовленість слухачів. Те, що для частини слухачів є прописною істиною, іншими сприймається як відкриття. Це пояснюється як рівнем засвоєння студентами відповідних дисциплін, так і фізіологічними особливостями їх пам’яті (у одних краще розвинута короткочасна пам’ять, а в інших – довготривала). Окрім того, студенти щоденно отримують лавину інформації, спеціальну термінологію, яку потрібно завчати, як іноземну мову. Це витісняє одні знання іншими без належного закріплення. Тому на лекціях доводиться повторно подавати частину матеріалу, яка для певної кількості слухачів є неактуальною. У зв’язку з цим виникає проблема підбору інформації для лекційного матеріалу та доступність викладання матеріалу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4632
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vasileva.docx13,25 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.