Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4632
Назва: | ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКЦІЙНОЇ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ТЕХНІКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙ |
Автори: | Васильєва, Л.І. |
Ключові слова: | проекційна мультимедійна техніка лекційні заняття інформативність занять доцільність занять |
Дата публікації: | 2-лип-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Згідно з навчальними планами, за якими працюють вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівнів акредитації, основною формою проведення занять з дисциплін залишається лекційно-лабораторно-практична. Останнім часом частіше стало дискутуватися питання інформативності і доцільності лекційної форми проведення занять. Одним із найважливіших недоліків проведення традиційної лекції є різна підготовленість слухачів. Те, що для частини слухачів є прописною істиною, іншими сприймається як відкриття. Це пояснюється як рівнем засвоєння студентами відповідних дисциплін, так і фізіологічними особливостями їх пам’яті (у одних краще розвинута короткочасна пам’ять, а в інших – довготривала). Окрім того, студенти щоденно отримують лавину інформації, спеціальну термінологію, яку потрібно завчати, як іноземну мову. Це витісняє одні знання іншими без належного закріплення. Тому на лекціях доводиться повторно подавати частину матеріалу, яка для певної кількості слухачів є неактуальною. У зв’язку з цим виникає проблема підбору інформації для лекційного матеріалу та доступність викладання матеріалу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4632 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vasileva.docx | 13,25 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.