Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4359
Назва: ЯВИЩЕ ГРАМАТИЧНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Борисова, О. Е.
Ключові слова: вивчення іноземної мови
опанування знаннями
опанування досвідом
вторинна мовна картина світу
функціонування різних систем двох (і більше) мов
граматична інтерференція
Дата публікації: 16-чер-2015
Короткий огляд (реферат): Вивчення іноземної мови – складний процес. Він передбачає опанування знаннями та досвідом на всіх рівнях мови, а також формування вторинної мовної картини світу. Слід зазначити, що у свідомості мовця починають функціонувати різні системи двох (і більше) мов, які, накладаючись одна на одну, викликають порушення у реалізації системи нерідної мови та її норми. Причину такого стану речей вбачаємо у дії міжмовної інтерференції, що реалізується у недосконалому володінні мовою на фонетичному, лексичному, граматичному та синтаксичному рівнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4359
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borisova.docx13,01 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.