Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4359
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБорисова, О. Е.-
dc.date.accessioned2015-06-16T11:37:53Z-
dc.date.available2015-06-16T11:37:53Z-
dc.date.issued2015-06-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4359-
dc.description.abstractВивчення іноземної мови – складний процес. Він передбачає опанування знаннями та досвідом на всіх рівнях мови, а також формування вторинної мовної картини світу. Слід зазначити, що у свідомості мовця починають функціонувати різні системи двох (і більше) мов, які, накладаючись одна на одну, викликають порушення у реалізації системи нерідної мови та її норми. Причину такого стану речей вбачаємо у дії міжмовної інтерференції, що реалізується у недосконалому володінні мовою на фонетичному, лексичному, граматичному та синтаксичному рівнях.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UK
dc.subjectопанування знаннямиuk_UK
dc.subjectопанування досвідомuk_UK
dc.subjectвторинна мовна картина світуuk_UK
dc.subjectфункціонування різних систем двох (і більше) мовuk_UK
dc.subjectграматична інтерференціяuk_UK
dc.titleЯВИЩЕ ГРАМАТИЧНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Borisova.docx13,01 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.