Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4093
Title: | МОДЕЛЮВАННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЖИМІВ ПІДЙОМУ ТА ОПУСКАННЯ ВАНТАЖУ |
Authors: | Ловейкін, В. С. Голдун, В. А. |
Keywords: | вантаж підйом опускання оптимізація керування |
Issue Date: | 3-Mar-2015 |
Abstract: | Проведено моделювання режимів підйому та опускання вантажу на транспортний засіб. При проведенні моделювання прийнято, що частота та амплітуда напруги живлення приводного двигуна механізму підйому вантажу змінюються. Встановлено, що зниження швидкості приводу, по відношенню до номінальної швидкості його руху, на етапах навантаження каната (підйом вантажу) та навантаження підвіски транспортного засобу (опускання вантажу) призводить до значного зниження динамічних навантажень у вказаних елементах. Підвищення надійності механізму підйому вантажу та підвіски транспортного засобу, на який виконується посадка вантажу, забезпечується частотним керуванням двигуна механізму під йому вантажу при зміні частоти за оптимальними законами. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4093 |
Appears in Collections: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.