Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4093
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ловейкін, В. С. | - |
dc.contributor.author | Голдун, В. А. | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-03T07:01:18Z | - |
dc.date.available | 2015-03-03T07:01:18Z | - |
dc.date.issued | 2015-03-03 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4093 | - |
dc.description.abstract | Проведено моделювання режимів підйому та опускання вантажу на транспортний засіб. При проведенні моделювання прийнято, що частота та амплітуда напруги живлення приводного двигуна механізму підйому вантажу змінюються. Встановлено, що зниження швидкості приводу, по відношенню до номінальної швидкості його руху, на етапах навантаження каната (підйом вантажу) та навантаження підвіски транспортного засобу (опускання вантажу) призводить до значного зниження динамічних навантажень у вказаних елементах. Підвищення надійності механізму підйому вантажу та підвіски транспортного засобу, на який виконується посадка вантажу, забезпечується частотним керуванням двигуна механізму під йому вантажу при зміні частоти за оптимальними законами. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | вантаж | uk_UK |
dc.subject | підйом | uk_UK |
dc.subject | опускання | uk_UK |
dc.subject | оптимізація | uk_UK |
dc.subject | керування | uk_UK |
dc.title | МОДЕЛЮВАННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЖИМІВ ПІДЙОМУ ТА ОПУСКАННЯ ВАНТАЖУ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 3,69 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.