Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4089
Title: ЕМОЦІЙНЕ УСВІДОМЛЕННЯ ЯК КОНСТРУКТ ОЦІНЮВАННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ПСИХОПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД
Authors: Семенова, Алла
Keywords: емоційне усвідомлення
професійна підготовка,
педагогічна майстерність
психопедагогіка
конструкт оцінювання
Issue Date: 20-Feb-2015
Abstract: У статті конкретизовано сутність емоційного усвідомлення як конструкта оцінювання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів з позицій психопедагогічного підходу; схарактеризовано етапи успішної зміни поведінки щодо емоційного самоусвідомлення, переваги та недоліки застосування комп 'ютерних методик на заняттях з розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4089
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenova.pdf454,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.