Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4089
Title: | ЕМОЦІЙНЕ УСВІДОМЛЕННЯ ЯК КОНСТРУКТ ОЦІНЮВАННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ПСИХОПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД |
Authors: | Семенова, Алла |
Keywords: | емоційне усвідомлення професійна підготовка, педагогічна майстерність психопедагогіка конструкт оцінювання |
Issue Date: | 20-Feb-2015 |
Abstract: | У статті конкретизовано сутність емоційного усвідомлення як конструкта оцінювання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів з позицій психопедагогічного підходу; схарактеризовано етапи успішної зміни поведінки щодо емоційного самоусвідомлення, переваги та недоліки застосування комп 'ютерних методик на заняттях з розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4089 |
Appears in Collections: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Semenova.pdf | 454,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.