Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, Алла-
dc.date.accessioned2015-02-20T06:24:36Z-
dc.date.available2015-02-20T06:24:36Z-
dc.date.issued2015-02-20-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4089-
dc.description.abstractУ статті конкретизовано сутність емоційного усвідомлення як конструкта оцінювання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів з позицій психопедагогічного підходу; схарактеризовано етапи успішної зміни поведінки щодо емоційного самоусвідомлення, переваги та недоліки застосування комп 'ютерних методик на заняттях з розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectемоційне усвідомленняuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовка,uk_UK
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UK
dc.subjectпсихопедагогікаuk_UK
dc.subjectконструкт оцінюванняuk_UK
dc.titleЕМОЦІЙНЕ УСВІДОМЛЕННЯ ЯК КОНСТРУКТ ОЦІНЮВАННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ПСИХОПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІДuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semenova.pdf454,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.