Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4089
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенова, Алла | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-20T06:24:36Z | - |
dc.date.available | 2015-02-20T06:24:36Z | - |
dc.date.issued | 2015-02-20 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4089 | - |
dc.description.abstract | У статті конкретизовано сутність емоційного усвідомлення як конструкта оцінювання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів з позицій психопедагогічного підходу; схарактеризовано етапи успішної зміни поведінки щодо емоційного самоусвідомлення, переваги та недоліки застосування комп 'ютерних методик на заняттях з розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | емоційне усвідомлення | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка, | uk_UK |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UK |
dc.subject | психопедагогіка | uk_UK |
dc.subject | конструкт оцінювання | uk_UK |
dc.title | ЕМОЦІЙНЕ УСВІДОМЛЕННЯ ЯК КОНСТРУКТ ОЦІНЮВАННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ПСИХОПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Semenova.pdf | 454,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.