Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4031
Назва: ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ СТУПЕНЯ ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ТА МІНІМІЗАЦІЯ РИЗИКІВ
Автори: Байцар, Р. І.
Плахтій, Ю. Р.
Ключові слова: категорії очікувань споживачів
вимоги до інформації
роль сертифікації
роль маркування
споживчий ризик
Дата публікації: 5-лют-2015
Короткий огляд (реферат): Сьогодні споживчий ринок переповнений різноманітними товарами як вітчизняних так і іноземних виробників, різного складу і властивостей, додаткових можливостей і т.д. Вони спрямовані на задоволення потреб споживача. Здійснюючи покупку, споживач очікує отримати якісний та безпечний для свого життя товар, а також отримати задоволення своїх потреб. Саме тому, необхідно забезпечити захист споживачів від неякісної, фальсифікованої, небезпечної продукції та недобросовісної торгівлі і неправдивої інформації про торгову марку, склад продукту, продавця і т.п. Не можна залишити без уваги і поінформованість споживачів щодо захисту своїх прав регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів», Конституцією України та іншими нормативно-правовими документами, а також шляхів реалізації цих прав. Тему захисту прав споживачів часто порушують в галузі права, товарознавства, психології, менеджменту, маркетингу і т.д.. Проблематика споживчої поведінки представлена у працях М. Вебера, К. Маркса, Т. Веблена та ін.. Про ризики споживачів вперше заговорив американський маркетолог Раймонд Бауер ще у 1960 році. Питанню захисту прав споживачів приділялась увага в працях українських вчених Т. Іванової, В. Куйбіди, А. Ткачука та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4031
Розташовується у зібраннях:Інші видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf.pdf546,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.