Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4023| Title: | ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ В ІТАЛІЇ |
| Authors: | Постригач, Н.О. |
| Keywords: | Італійська республіка інноваційні аспекти система неперервної педагогічної освіти професійна підготовка вчителя безперервний професійний розвиток моделі професійного розвитку |
| Issue Date: | 4-Feb-2015 |
| Abstract: | У статті проаналізовано педагогічний досвід Італійської республіки з організації та реалізації інноваційних моделей професійного розвитку вчителів. Підвищення кваліфі- кації вчителів розвинулося в Італії головним чином останніми десятиліттями, проте ная- вна тривала історія заходів, що вживалися для підвищення кваліфікації вчителів в італій- ській школі. Організаційні та інституційні основи були розроблені протягом ХХ ст.: від Націо- нальних дидактичних центрів (Centri didattici nationali) - національні ресурсні центри, створені протягом 50- х рр., обласних інститутів досліджень, експериментів і оновлення навчання (the Istituti Regionali di Ricerca, Sperimentazione e Aggiornamenti Educativi – IRRSAE) - у 70-х рр., до Національних планів і провінційних планів оновлення (the Piani nazionali e piani provinciali di aggiornamento) - в 90–х рр. У статті викладені концептуальні аспекти поставленої проблеми свідчать про те, що вона важлива, цікава і багаторівнева. Нові напрямки в теоріях і дослідженнях з профе- сіоналізації вчителя іноземної мови в Італії зосереджені на змісті педагогічного знання і тематичних дослідженнях, а також злитті між перспективою педагогічної освіти та навчання і розвитку школи. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4023 |
| Appears in Collections: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Postrugach.pdf | 256,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.