Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4023
Title: ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ В ІТАЛІЇ
Authors: Постригач, Н.О.
Keywords: Італійська республіка
інноваційні аспекти
система неперервної педагогічної освіти
професійна підготовка вчителя
безперервний професійний розвиток
моделі професійного розвитку
Issue Date: 4-Feb-2015
Abstract: У статті проаналізовано педагогічний досвід Італійської республіки з організації та реалізації інноваційних моделей професійного розвитку вчителів. Підвищення кваліфі- кації вчителів розвинулося в Італії головним чином останніми десятиліттями, проте ная- вна тривала історія заходів, що вживалися для підвищення кваліфікації вчителів в італій- ській школі. Організаційні та інституційні основи були розроблені протягом ХХ ст.: від Націо- нальних дидактичних центрів (Centri didattici nationali) - національні ресурсні центри, створені протягом 50- х рр., обласних інститутів досліджень, експериментів і оновлення навчання (the Istituti Regionali di Ricerca, Sperimentazione e Aggiornamenti Educativi – IRRSAE) - у 70-х рр., до Національних планів і провінційних планів оновлення (the Piani nazionali e piani provinciali di aggiornamento) - в 90–х рр. У статті викладені концептуальні аспекти поставленої проблеми свідчать про те, що вона важлива, цікава і багаторівнева. Нові напрямки в теоріях і дослідженнях з профе- сіоналізації вчителя іноземної мови в Італії зосереджені на змісті педагогічного знання і тематичних дослідженнях, а також злитті між перспективою педагогічної освіти та навчання і розвитку школи.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4023
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Postrugach.pdf256,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.