Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4023
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Постригач, Н.О. | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-04T09:40:28Z | - |
dc.date.available | 2015-02-04T09:40:28Z | - |
dc.date.issued | 2015-02-04 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4023 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано педагогічний досвід Італійської республіки з організації та реалізації інноваційних моделей професійного розвитку вчителів. Підвищення кваліфі- кації вчителів розвинулося в Італії головним чином останніми десятиліттями, проте ная- вна тривала історія заходів, що вживалися для підвищення кваліфікації вчителів в італій- ській школі. Організаційні та інституційні основи були розроблені протягом ХХ ст.: від Націо- нальних дидактичних центрів (Centri didattici nationali) - національні ресурсні центри, створені протягом 50- х рр., обласних інститутів досліджень, експериментів і оновлення навчання (the Istituti Regionali di Ricerca, Sperimentazione e Aggiornamenti Educativi – IRRSAE) - у 70-х рр., до Національних планів і провінційних планів оновлення (the Piani nazionali e piani provinciali di aggiornamento) - в 90–х рр. У статті викладені концептуальні аспекти поставленої проблеми свідчать про те, що вона важлива, цікава і багаторівнева. Нові напрямки в теоріях і дослідженнях з профе- сіоналізації вчителя іноземної мови в Італії зосереджені на змісті педагогічного знання і тематичних дослідженнях, а також злитті між перспективою педагогічної освіти та навчання і розвитку школи. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | Італійська республіка | uk_UK |
dc.subject | інноваційні аспекти | uk_UK |
dc.subject | система неперервної педагогічної освіти | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка вчителя | uk_UK |
dc.subject | безперервний професійний розвиток | uk_UK |
dc.subject | моделі професійного розвитку | uk_UK |
dc.title | ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ В ІТАЛІЇ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postrugach.pdf | 256,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.