Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4022
Назва: ДУХОВНІСТЬ У СИСТЕМІ ФІЛОСОФІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Автори: Пономарьов, О. С.
Ключові слова: професійна культура педагога
духовність
філософія освіти
сус- пільна свідомість
виховання
особистісний розвиток
Дата публікації: 4-лют-2015
Короткий огляд (реферат): З позицій філософії освіти проаналізовано систему зв’язків духовності та про- фесійної культури педагога. Розглянуто структуру цієї культури та її роль у формуванні професійної і соціальної компетентності студента і в його особистісному розвитку. При- ділено увагу завданням освіти з виховання і розвитку духовного світу студента. Показано, що педагогічна культура має ґрунтуватися на чітких філософських і логіко- методологічних принципах і передбачати високу культуру філософського мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4022
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomariov.pdf234,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.