Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4022
Назва: | ДУХОВНІСТЬ У СИСТЕМІ ФІЛОСОФІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ |
Автори: | Пономарьов, О. С. |
Ключові слова: | професійна культура педагога духовність філософія освіти сус- пільна свідомість виховання особистісний розвиток |
Дата публікації: | 4-лют-2015 |
Короткий огляд (реферат): | З позицій філософії освіти проаналізовано систему зв’язків духовності та про- фесійної культури педагога. Розглянуто структуру цієї культури та її роль у формуванні професійної і соціальної компетентності студента і в його особистісному розвитку. При- ділено увагу завданням освіти з виховання і розвитку духовного світу студента. Показано, що педагогічна культура має ґрунтуватися на чітких філософських і логіко- методологічних принципах і передбачати високу культуру філософського мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4022 |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ponomariov.pdf | 234,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.