Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4022
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономарьов, О. С. | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-04T09:32:57Z | - |
dc.date.available | 2015-02-04T09:32:57Z | - |
dc.date.issued | 2015-02-04 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4022 | - |
dc.description.abstract | З позицій філософії освіти проаналізовано систему зв’язків духовності та про- фесійної культури педагога. Розглянуто структуру цієї культури та її роль у формуванні професійної і соціальної компетентності студента і в його особистісному розвитку. При- ділено увагу завданням освіти з виховання і розвитку духовного світу студента. Показано, що педагогічна культура має ґрунтуватися на чітких філософських і логіко- методологічних принципах і передбачати високу культуру філософського мислення. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | професійна культура педагога | uk_UK |
dc.subject | духовність | uk_UK |
dc.subject | філософія освіти | uk_UK |
dc.subject | сус- пільна свідомість | uk_UK |
dc.subject | виховання | uk_UK |
dc.subject | особистісний розвиток | uk_UK |
dc.title | ДУХОВНІСТЬ У СИСТЕМІ ФІЛОСОФІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ponomariov.pdf | 234,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.