Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьов, О. С.-
dc.date.accessioned2015-02-04T09:32:57Z-
dc.date.available2015-02-04T09:32:57Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4022-
dc.description.abstractЗ позицій філософії освіти проаналізовано систему зв’язків духовності та про- фесійної культури педагога. Розглянуто структуру цієї культури та її роль у формуванні професійної і соціальної компетентності студента і в його особистісному розвитку. При- ділено увагу завданням освіти з виховання і розвитку духовного світу студента. Показано, що педагогічна культура має ґрунтуватися на чітких філософських і логіко- методологічних принципах і передбачати високу культуру філософського мислення.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпрофесійна культура педагогаuk_UK
dc.subjectдуховністьuk_UK
dc.subjectфілософія освітиuk_UK
dc.subjectсус- пільна свідомістьuk_UK
dc.subjectвихованняuk_UK
dc.subjectособистісний розвитокuk_UK
dc.titleДУХОВНІСТЬ У СИСТЕМІ ФІЛОСОФІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomariov.pdf234,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.