Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4006
Title: | ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ТА СУСПІЛЬНО-…-ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ Й ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ПРАЦІ ПСИХОЛОГІВ І ПЕДАГОГІВ |
Authors: | Рибалка, В. В. |
Keywords: | категорії особистості контентно-частотний аналіз визначень осо- бистості атрибутивна формула особистості персонологічний інтелект інтелектуально- персонологічні орієнтири у психолого-педагогічній роботі |
Issue Date: | 4-Feb-2015 |
Abstract: | У статті простежено формування інтелектуальної мотиваційно-змістової устано- вки на сприйняття і розуміння людини як особистості під час контент-аналізування існую- чих у вітчизняній науці визначень особистості з формально-логічної точки зору. Подано ре- зультати контентно-частотного аналізування визначення категорії особистості, яка утворюється структурною ієрархією низки головних атрибутивних категорій і понять; ро- зроблено сукупну атрибутивну формулу особистості та відповідну до неї характеристику персонологічного інтелекту філософів, психологів і педагогів. У процесі персонологічної ін- телектуальної психолого-педагогічної діяльністі пропонуюється враховувати у роботі з лю- диною таку послідовність дій та этапів: формування вихідної інтелектуальної мотивацій- но-змістової установки на сприйняття і розуміння людини як особистості в усій її складно- сті, урахування психологом і педагогом сукупної атрибутивної формули особистості як змі- стовного інформаційно-пізнавального орієнтира; здійснення цілеформувального етапу як етапу формування орієнтовної мети і завдання персонологічної інтелектуальної діяльності; емоційно-почуттєвий етап, на якому позитивні результати інтелектуальної діяльності психолога і педагога закріплюються засобами емоційного інтелекту. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4006 |
Appears in Collections: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rubalka.pdf | 474,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.