Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4006
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРибалка, В. В.-
dc.date.accessioned2015-02-04T07:29:50Z-
dc.date.available2015-02-04T07:29:50Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4006-
dc.description.abstractУ статті простежено формування інтелектуальної мотиваційно-змістової устано- вки на сприйняття і розуміння людини як особистості під час контент-аналізування існую- чих у вітчизняній науці визначень особистості з формально-логічної точки зору. Подано ре- зультати контентно-частотного аналізування визначення категорії особистості, яка утворюється структурною ієрархією низки головних атрибутивних категорій і понять; ро- зроблено сукупну атрибутивну формулу особистості та відповідну до неї характеристику персонологічного інтелекту філософів, психологів і педагогів. У процесі персонологічної ін- телектуальної психолого-педагогічної діяльністі пропонуюється враховувати у роботі з лю- диною таку послідовність дій та этапів: формування вихідної інтелектуальної мотивацій- но-змістової установки на сприйняття і розуміння людини як особистості в усій її складно- сті, урахування психологом і педагогом сукупної атрибутивної формули особистості як змі- стовного інформаційно-пізнавального орієнтира; здійснення цілеформувального етапу як етапу формування орієнтовної мети і завдання персонологічної інтелектуальної діяльності; емоційно-почуттєвий етап, на якому позитивні результати інтелектуальної діяльності психолога і педагога закріплюються засобами емоційного інтелекту.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкатегорії особистостіuk_UK
dc.subjectконтентно-частотний аналіз визначень осо- бистостіuk_UK
dc.subjectатрибутивна формула особистостіuk_UK
dc.subjectперсонологічний інтелектuk_UK
dc.subjectінтелектуально- персонологічні орієнтири у психолого-педагогічній роботіuk_UK
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ТА СУСПІЛЬНО-…-ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ Й ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ПРАЦІ ПСИХОЛОГІВ І ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rubalka.pdf474,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.