Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4006
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибалка, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-04T07:29:50Z | - |
dc.date.available | 2015-02-04T07:29:50Z | - |
dc.date.issued | 2015-02-04 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4006 | - |
dc.description.abstract | У статті простежено формування інтелектуальної мотиваційно-змістової устано- вки на сприйняття і розуміння людини як особистості під час контент-аналізування існую- чих у вітчизняній науці визначень особистості з формально-логічної точки зору. Подано ре- зультати контентно-частотного аналізування визначення категорії особистості, яка утворюється структурною ієрархією низки головних атрибутивних категорій і понять; ро- зроблено сукупну атрибутивну формулу особистості та відповідну до неї характеристику персонологічного інтелекту філософів, психологів і педагогів. У процесі персонологічної ін- телектуальної психолого-педагогічної діяльністі пропонуюється враховувати у роботі з лю- диною таку послідовність дій та этапів: формування вихідної інтелектуальної мотивацій- но-змістової установки на сприйняття і розуміння людини як особистості в усій її складно- сті, урахування психологом і педагогом сукупної атрибутивної формули особистості як змі- стовного інформаційно-пізнавального орієнтира; здійснення цілеформувального етапу як етапу формування орієнтовної мети і завдання персонологічної інтелектуальної діяльності; емоційно-почуттєвий етап, на якому позитивні результати інтелектуальної діяльності психолога і педагога закріплюються засобами емоційного інтелекту. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | категорії особистості | uk_UK |
dc.subject | контентно-частотний аналіз визначень осо- бистості | uk_UK |
dc.subject | атрибутивна формула особистості | uk_UK |
dc.subject | персонологічний інтелект | uk_UK |
dc.subject | інтелектуально- персонологічні орієнтири у психолого-педагогічній роботі | uk_UK |
dc.title | ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ТА СУСПІЛЬНО-…-ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ Й ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ПРАЦІ ПСИХОЛОГІВ І ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rubalka.pdf | 474,94 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.