Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4005
Назва: НАУКОВИЙ ДИСКУРС ПРО ТРАНСНАЦІОНАЛЬНУ ВИЩУ ОСВІТУ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЯВИЩЕ
Автори: Авшенюк, Н. М.
Ключові слова: транснаціональний
транснаціоналізм
транснаціональність
транснаціональна вища освіта
Дата публікації: 4-лют-2015
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено семантичний аналіз термінів, що позначають явище “тра- нснаціональна вища освіта” з огляду на особливості їхнього використання у наукових працях дослідників у галузі соціальних наук, документах міжнародних організацій, уря- дових і неурядових освітніх структур країн, залучених до процесів міжнародної інтег- рації у сфері освіти, з метою виявлення сутності досліджуваного феномена. З’ясовано, що термін “транснаціональна вища освіта”, як правило, вживається для означення реального або віртуального пересування студентів, педагогів, академічних програм та знаннєвих потоків з однієї країни в іншу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4005
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avshenuk.pdf514,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.