Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвшенюк, Н. М.-
dc.date.accessioned2015-02-04T07:09:48Z-
dc.date.available2015-02-04T07:09:48Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4005-
dc.description.abstractУ статті здійснено семантичний аналіз термінів, що позначають явище “тра- нснаціональна вища освіта” з огляду на особливості їхнього використання у наукових працях дослідників у галузі соціальних наук, документах міжнародних організацій, уря- дових і неурядових освітніх структур країн, залучених до процесів міжнародної інтег- рації у сфері освіти, з метою виявлення сутності досліджуваного феномена. З’ясовано, що термін “транснаціональна вища освіта”, як правило, вживається для означення реального або віртуального пересування студентів, педагогів, академічних програм та знаннєвих потоків з однієї країни в іншу.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectтранснаціональнийuk_UK
dc.subjectтранснаціоналізмuk_UK
dc.subjectтранснаціональністьuk_UK
dc.subjectтранснаціональна вища освітаuk_UK
dc.titleНАУКОВИЙ ДИСКУРС ПРО ТРАНСНАЦІОНАЛЬНУ ВИЩУ ОСВІТУ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЯВИЩЕuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avshenuk.pdf514,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.