Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966
Назва: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ, ІНЖЕНЕРНОЇ ТА КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ
Автори: Мітяшкіна, Т. Ю.
Ключові слова: графічна діяльність
поняття
знання
уміння
навички графічної діяльності
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): Розвиток науки і техніки в Україні, новітні освітянські тенденції висувають сучасні вимоги до навчання, викладання в технічних ВНЗ, а отже, й до формування знання, уміння та навичок із креслення, інженерної та комп'ютерної графіки як однієї з основних технічних дисциплін. Процес формування знань (понять), умінь, навичок графіки (графічної освіти) в студентів та її якість залежить від змісту навчального матеріалу, індивідуально-психічних особливостей студентів, педагогічної майстерності педагога, навчально-матеріальної бази ВНЗ та інше. Мета графічної освіти конкретизується в основних завданнях: у формуванні уявлень про графічні засоби (як і комп'ютерних) відображення, створення, зберігання, передачі і обробки інформації; у вивченні й опануванні методів, засобів відображення і читання інформації, використовуваними в різних видах діяльності; в розвитку просторової уяви та образного, просторового, логічного, абстрактного мислення; у формуванні вмінь застосовувати графічні знання і вміння в нових ситуаціях для вирішення різних прикладних завдань; у вченні читанню і виконанні креслень (ескізів) тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3966
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mitiashkina.docx61,76 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.