Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966
Название: | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ, ІНЖЕНЕРНОЇ ТА КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ |
Авторы: | Мітяшкіна, Т. Ю. |
Ключевые слова: | графічна діяльність поняття знання уміння навички графічної діяльності |
Дата публикации: | 27-янв-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Розвиток науки і техніки в Україні, новітні освітянські тенденції висувають сучасні вимоги до навчання, викладання в технічних ВНЗ, а отже, й до формування знання, уміння та навичок із креслення, інженерної та комп'ютерної графіки як однієї з основних технічних дисциплін. Процес формування знань (понять), умінь, навичок графіки (графічної освіти) в студентів та її якість залежить від змісту навчального матеріалу, індивідуально-психічних особливостей студентів, педагогічної майстерності педагога, навчально-матеріальної бази ВНЗ та інше. Мета графічної освіти конкретизується в основних завданнях: у формуванні уявлень про графічні засоби (як і комп'ютерних) відображення, створення, зберігання, передачі і обробки інформації; у вивченні й опануванні методів, засобів відображення і читання інформації, використовуваними в різних видах діяльності; в розвитку просторової уяви та образного, просторового, логічного, абстрактного мислення; у формуванні вмінь застосовувати графічні знання і вміння в нових ситуаціях для вирішення різних прикладних завдань; у вченні читанню і виконанні креслень (ескізів) тощо. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/3966 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mitiashkina.docx | 61,76 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.