Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3941
Назва: | РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ КУРАТОРА В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ |
Автори: | Васильєва, М. О. |
Ключові слова: | куратор виховна робота організація виховної роботи вищий навчальний заклад виховання організатор студент наставник |
Дата публікації: | 27-січ-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема організації виховної роботи зі студентами є однією з найактуальніших у педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів освіти, оскільки в умовах демократизації, інтеграції України у європейське співтовариство, реформування освітньої галузі у контексті Болонського процесу формується нова концепція виховання молоді. Сьогодні основна увага акцентується не тільки на підвищенні професійних якостей студентської молоді, але й їх особистісному зростанні, збагаченні життєвого досвіду духовними цінностями, формуванні світоглядних орієнтирів та найкращих людських якостей: совісті, порядності, інтелігентності та працелюбності. Значна роль у ефективній організаційно-виховній роботі у вищому навчальному закладі належить інституту кураторів, адже саме від організаторських та особистісних якостей куратора залежить успіх у формуванні особистості студента як майбутнього фахівця-інтелігента, громадянина-патріота, небайдужого до долі української держави, економіки, освіти та культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3941 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vasuleva.doc | 74,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.