Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3940
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРА ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА
Автори: Тітова, О. А.
Ключові слова: навчання іноземної мови
навчання студентів-механіків
мова для спеціальних цілей
засвоєння професійної лексики
монологічне мовлення
діалогічне мовлення
мотивація
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): Сучасний рівень агропромислового виробництва у світі визначає напрями реформування цієї галузі в Україні. Агротехнології не стоять осторонь глобальних процесів інформатизації всіх сфер діяльності людини і стрімко розвиваються разом із сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями та технологіями машинобудування. Підготовка кваліфікованого інженера – ключової фігури цього процесу – в таких умовах є непростою та відповідальною задачею вищої професійної школи. Нині фахівець повинен володіти не тільки високою професійною компетенцією, а й мати високий рівень інформаційної грамотності. Крім того, галузевий стандарт вищої освіти включає такі вимоги до майбутнього фахівця, як володіння іноземною мовою на рівні, необхідному для виконання його професійних обов’язків. У таких умовах задача підвищення ефективності навчання іноземної мови майбутніх інженерів стає надзвичайно актуальною та набуває неабиякої практичної важливості. Викладачі змушені постійно шукати нових підходів до вирішення означеної проблеми та вдосконалювати методики навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3940
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Titova.doc72 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.