Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3927
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Автори: Посохова, І. С.
Олександрова, Н. О.
Ключові слова: інженер-педагог
швейний профіль
професійні якості
система формування
проектування
фахові дисципліни
експериментальне дослідження
достовірність
ефективність
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): Сьогоднішня ситуація у виробничому секторі економіки України, зокрема у швейній промисловості, висуває високі вимоги до адаптивності інженера-педагога до нових технологій та умов праці, що змінюються, до постійного професійного самовдосконалення. Ці вимоги висувають проблему підвищення якості професійної підготовки та розвитку особистості інженера-педагога швейного профілю, зокрема формуванню в нього професійних якостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3927
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Posoxova_Oleksandrova.doc121,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.