Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3927| Назва: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН |
| Автори: | Посохова, І. С. Олександрова, Н. О. |
| Ключові слова: | інженер-педагог швейний профіль професійні якості система формування проектування фахові дисципліни експериментальне дослідження достовірність ефективність |
| Дата публікації: | 27-січ-2015 |
| Короткий огляд (реферат): | Сьогоднішня ситуація у виробничому секторі економіки України, зокрема у швейній промисловості, висуває високі вимоги до адаптивності інженера-педагога до нових технологій та умов праці, що змінюються, до постійного професійного самовдосконалення. Ці вимоги висувають проблему підвищення якості професійної підготовки та розвитку особистості інженера-педагога швейного профілю, зокрема формуванню в нього професійних якостей. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3927 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Posoxova_Oleksandrova.doc | 121,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.